Başkan Çolakbayrakdar: “3. nesil yazılım ve yapay zeka ile hızlı çözüm üre


KAYSERİ (İGFA) – Belediye hizmet binası seminer salonunda gerçekleştirilen basın toplantısına, Kocasinan Belediye Başkanı Ahmet Çolakbayrakdar’ın yanı sıra meclis üyeleri, belediye lider yardımcıları ile ilgili müdürler ve basın mensupları katıldı. Tahlil Merkezi’nin fonksiyonu ile ilgili bir sunum yapan Lider Çolakbayrakdar, “ 25 Ağustos 2016 yılında hayata geçirdiğimiz Tahlil Merkezi’mizin sekizinci yılındayız. Tahlil Merkezi, belediyemizin hizmet zihniyetinin bir göstergesidir. Vatandaşa hizmet etmenin, bu hizmeti neticelendirmenin ve sonucunda vatandaş memnuniyetini ölçerek hizmet kalitesini artırmanın uğraşını yansıtır. Belediye ne iş yapar sorusunun yanıtı sürekli beşere çıkar. Belediye, insanların beklentilerini ve taleplerini karşılamaya çalışan, birebir vakitte bizden sonraki jenerasyonlara emanet edeceğimiz çevreyi koruyan bir kurumdur. İnsan ve tahlil odaklı hizmetler üretiyoruz. Tahlil Merkezi, kentte yaşayan insanlarla belediye başkanı ve belediye arasında bir irtibat köprüsü olarak hizmet verir. Kayseri’nin yaklaşık 1,5 milyonluk nüfusunun tamamı, 222 70 00 numaralı çizgisi arayarak bu hizmetlere ulaşabiliyor. Bu, kentin tamamına eşit halde hizmet ulaştırmanın geldiği noktayı gösteriyor. Ayrıyeten şeffaf bir formda taleplerinizi takip edebilme imkanı sunuyoruz” tabirlerini kullandı.

“ÇÖZÜM MERKEZİYLE TALEPLERE ANINDA CEVAP VERİYORUZ”

Çözüm Merkezi ile daha süratli bağlantı ve operasyon refleksi daha yüksek belediyecilik yaptıklarına dikkat çeken Lider Çolakbayrakdar, “Vatandaşımız, bizim baş tacımızdır. Vatandaşımızı önemsiyoruz ve beklentilerini süratli bir halde karşılamak için Tahlil Merkezi ile sonuç odaklı tahlil üretiyoruz. Bilhassa pandemi süreci üzere hiç konutundan çıkamayan vatandaşımızın yanında olduk. Yani Kocasinan Belediyesi hiç düşünmediğiniz vakit aniden yanınızda oluyor. Yalnızca talep değil, vakit zaman vatandaşımızın memnuniyetini ve teşekkürlerini alıyoruz. İlçe sakinlerimiz, isteklerini yüz yüze iletebilmenin yanı sıra her türlü bağlantı kanalı; toplumsal medya, Kocasinan Belediyesi’nin web sitesi, taşınabilir uygulamalı cep telefonu ve Watsapp çizgisi 0(352) 222 70 00’ nolu telefon numarasından her formda belediyeye anında ulaşabiliyor. Kocasinan Belediyesi hem 7/24 saat çalışan bir belediye hem de 7/24 saat ulaşılan bir belediyedir” diye konuştu.

“YALIN İDARE ATAĞI YAPAY ZEKA DAYANAKLI KARAR MEKANİZMASI”

Yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdiklerinin altını çizen Lider Çolakbayrakdar, “Çözüm Merkezi, 8. yılında 3. jenerasyon bir yazılım haline geldi. Telefonla olayı anlatan bir fotoğraf çekildiğinde, tüm bağlantı kanallarını kullanarak bürokrasiyi ortadan kaldırıp dijital ve süratli bir formda tahlil üretiyoruz. Yapay zeka, gelen talepleri çözümleyip ilgili üniteye yönlendiriyor. Dünyada yalın idare konuşulurken, biz de belediye olarak her kategoride yalın idaresi temel alıyoruz. Yapay zeka dayanaklı karar sistemi, sıkıntıları önemli manada tahlile ulaştırıyor. Bölgelere nazaran ısı haritasıyla oluşan talepleri noktasal bazda görerek harekete geçiyoruz. Tahlil Merkezi olarak yeni teknolojileri yakından takip ediyor, daima yenileniyoruz” halinde konuştu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir